טוויטר

הקורונה בארה"ב | ביידן: "כל התיירים שיכנסו למדינה יהיו מחויבים בבידוד"
תום אברמסון21.1.21
0
0
0
הנשיא הנכנס של ארה"ב ג'ו ביידן, הודיע הערב (חמישי) במסיבת עיתונאים כי כל התיירים שיכנסו למדינה יצטרכו להציג בדיקת קורונה שלילית ובנוסף יהיו מחויבים בבידוד.
ביידן הוסיף ואמר: "בחודש הבא יגיע מספר המתים מקורונה בארה"ב לחצי מיליון, יקחו לנו חודשים להתאושש ולהתייצב מהמצב שהגענו אליו".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
