יונתן סינדל, פלאש 90

מנכ"ל משרד הבריאות נגד מנהלי בתי החולים הציבוריים: "לא נקבל מצב שבו מטופלים משמשים ככלי במו"מ"
אלדר ממן21.1.21
0
0
0
מנכ"ל משרד הבריאות, פרופסור חזי לוי, תקף הערב (חמישי) את החלטת מנהלי בתי החולים שלא לאפשר לאמבולנסים של מד"א לפנות חולים לשטח בתי החולים, החל מראשון הקרוב וזאת כאות מחאה על המשא ומתן התקוע מול האוצר.
פרופסור לוי: "לא נוכל לקבל מצב שבו מטופלים משמשים ככלי במשר ומתן. בתי החולים הציבוריים מחויבים לקבל מטופלים המגיעים בשעריהם".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
