ויקיפדיה

בתי החולים הציבוריים למד"א: בשל מחסור בציוד - לא להפנות אלינו אמבולנסים החל מיום ראשון
אלדר ממן21.1.21
0
0
0
החרפה קשה במאבק בתי החולים הציבוריים עקב הנתק במגעים מול משרד האוצר. שישה בתי החולים הציבוריים החליטו לסכן את החולים הקשים ולא לאפשר את פינוי חולים באמבולנסים לשטח בתי החולים החל מיום ראשון הקרוב, זאת בשל הטענה ל"מחסור בציוד".
בתי החולים שערי צדק, לניאדו, מעייני הישועה ושלושה בתי החולים נוספים בנצרת פנו למנכ״ל מד״א, אלי בין, בהודעה שלא להפנות אמבולנסים אל בתי החולים החל מיום ראשון.
בפנייה לאלי בין נכתב כי ״בעקבות מחסור חמור בציוד ותרופות, הרינו להודיעך כי החל מיום א' ה24.1.2021 בשעה 06:00 לא ניתן יהיה להפנות אלינו כלל אמבולנסים וחולים שאינם מוגדרים כזקוקים לטיפול מציל חיים, לרבות מקרי קורונה״.
מנהלי בתי החולים פנו היום לראש הממשלה נתניהו בדרישה להתערב באופן מיידי במשבר על מנת למנוע את קריסת בתי החולים.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
