
0:00 / 0:00
מנכ״ל אתר החרמון: ״התחושה מאוד משונה, לראות הר ריק ועצוב ללא מבקרים וגולשים״ | צפו באתר הבוקר
תום אברמסון21.1.21
0
0
0
מנכ״ל אתר החרמון, רפאל נווה, התייחס הבוקר (חמישי) לתחושה הקשה לראות את אתר החרמון סגור, בעקבות סגר הקורונה. על פי עדכון שנמסר מהאתר, הטמפ' 2- במפלס התחתון, השלג נערם במפלס התחתון לגובה של 50 ס״מ ובמפלס העליון למטר אחד.
נווה: ״התחושה מאוד משונה ומצערת להגיע לאתר המושלג, ביום שהיה אמור להיות פתיחת עונת הגלישה ולראות הר ריק ועצוב ללא מבקרים וגולשים. אנחנו מקווים מאוד שבסיום ימי הסגר, נוכל לקבל אישור פתיחה בהתאם למגבלות ולמתווה המוקפד שהעברנו למשרד הבריאות".

0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
