אוליביה פיטוסי, פלאש 90

המאבק בקורונה | השר אדלשטיין: ״692 אלף אזרחים קיבלו את המנה השנייה - תודה לצוותים הרפואיים על העבודה הנפלאה״
תום אברמסון21.1.21
0
0
0
שר הבריאות יולי אדלשטיין, עדכן הבוקר (חמישי) כי, 692 אלף אזרחים כבר קיבלו בארצנו את המנה השנייה של חיסוני פייזר כנגד נגיף הקורונה הקטלני.
אדלשטיין כתב בחשבון הטוויטר שלו: ״יום שני ברציפות עם למעלה מ-200,000 חיסונים ביום: 134,000 למנה ראשונה, 71,000 למנה שנייה. בסך הכל יש בישראל 2,365,000 מחוסנים. מתוכם 692,000 איש שקיבלו כבר מנה שנייה. תודה לצוותים הרפואיים על העבודה הנפלאה!״
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
