יונתן סינדל, פלאש 90

בשורות מעודדות | לראשונה מאז חודש אוקטובר: מקדם ההדבקה בקורונה ירד מתחת ל-1
תום אברמסון21.1.21
0
0
0
משרד הבריאות עדכן הבוקר (חמישי) כי, ביממה האחרונה 8,174 בני אדם אובחנו בארצנו כחיוביים לנגיף הקורונה הקטלני.
1,132 חולי קורונה מאושפזים בבתי החולים השונים בארצנו במצב קשה, 317 מונשמים. על פי הנתונים, 9% מכלל הבדיקות חיוביות. ביממה האחרונה בוצעו בישראל יותר מ-93 אלף בדיקות.
מאז תחילת התפשטות המגפה בארצנו, מתו 4,179 חולי קורונה. לראשונה מאז חודש אוקטובר, מקדם ההדבקה בנגיף ירד מתחת ל-1.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
