פלאש 90

מנכ"ל משרד הבריאות לכלל קופות החולים: "לא לקחת את החוק לידיים"
מישל מחנין20.1.21
0
0
0
מנכ"ל משרד הבריאות פרופ' חזי לוי הודיע היום (רביעי) לכלל קופות החולים כי עליהן לציית להוראות משרד הבריאות בעניין טווח הגילאים המוגדרים מותרים לחיסון, במבצע החיסונים נגד הקורונה.
בעקבות אי הציות וניסיון הרחבת החיסונים לבני 35 ומעלה, לוי הבהיר בהודעתו לקופות: "אף אחד לא לוקח את החוק לידיים".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
