רועי אברהם, לע"מ

רה"מ נתניהו פועל להאריך את הסגר עד סוף החודש
אלדר ממן19.1.21
0
0
0
רה"מ נתניהו אמר היום (שלישי) במהלך ישיבת הממשלה כי יש להאריך את הסגר בעשרה ימים, עד סוף החודש הנוכחי.
הממשלה תצביע הערב ותכריע בנוגע להמשך הסגר. שר הפנים, אריה דרעי, הודיע כי יתמוך במהלך, על אף המשך סגירת בתי הכנסת ותלמודי התורה.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
