
חגית משה: "האחריות שלי החל ממחר היא לאחד את הציונות הדתית כולה"
מישל מחנין19.1.21
0
0
0
חגית משה, סגנית ראש העיר ירושלים, נבחרה הערב (שלישי) לעמוד בראשות הבית היהודי, לקראת הבחירות לכנסת ה-24. משה התמודדה מול מנכ"ל המפלגה, ניר אורבך.
לאחר הניצחון מסרה משה לערוץ 20: "אני נרגשת מאד ומרגישה את ההתרגשות הגדולה. האחריות שלי החל ממחר היא לאחד את הציונות הדתית כולה. דבר ראשון נתחיל מהלך של איחוד עם חברנו באיחוד הלאומי, ואז נצא למהלך גדול של חיבור".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
