
ראש מוא"ז שומרון השובת רעב התעלף באוהל המחאה של ההתיישבות הצעירה
מישל מחנין19.1.21
0
0
0
ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן, השובת רעב ביחד עם ראשי ההתיישבות הצעירה מול משרד ראש הממשלה בירושלים, התעלף לפני זמן קצר (שלישי) ומטופל כעת ע"י צוות מד"א.
דגן העביר את לשכתו למאהל לפני 9 ימים, והצטרף לשביתת הרעב לפני כשבוע. כל זאת בדרישה להסדיר את ההתיישבות הצעירה, בתוכה 49 יישובים וכ-25,000 בני אדם, ובכך לאפשר להם חיבור למים, חשמל, מרכיבי ביטחון ותשתיות - לאחר עשרות שנים בהם הם מתגוררים בהם.
אוריה לוברבוים השובת איתו רעב מסר: "לא מבין מה קורה במדינה הזו. ראש מועצה צריך להתמוטט כדי לתת מים וחשמל לתושבים שלו? זו בושה".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
