יוסי אלוני, פלאש 90

רה״מ נתניהו: ״2.2 מיליון ישראלים כבר מחוסנים - ממשיכים בכל הכח״
תום אברמסון19.1.21
0
0
0
רה״מ בנימין נתניהו, התייחס הבוקר (שלישי) בחשבון הטוויטר שלו לשיא החיסונים היומי שנשבר ביממה האחרונה בישראל וכתב: ״אתמול בוצעו 186,000 חיסונים ביום אחד - שיא חדש! 2.2 מיליון ישראלים כבר מחוסנים״.
נתניהו הוסיף: ״ממשיכים בכל הכח, פותחים את הכלכלה שלנו וחוזרים לחיים!״ שר הבריאות, יולי אדלשטיין: ״במדינת ישראל יש 2.2 מיליון אנשים המחוסנים במנה ראשונה, 422 אלף מחוסנים בשתי מנות. ככה מנצחים את הקורונה!״
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
