דובר צה"ל

קורונה בצה"ל: 1,772 מאומתים לנגיף, יותר מ-12 אלף חיילים בבידוד
אלדר ממן17.1.21
0
0
0
דובר צה"ל מעדכן הבוקר (ראשון) את נתוני חולי הקורונה בקרב חיילנו. מהנתונים עולה כי 1,772 משרתים בשירות חובה, קבע ועובדי צה"ל מאובחנים כחולים בקורונה - כולם במצב קל.
נכון ליום חמישי, 12,196 חיילים נמצאים בבידוד ביתי עקב חשיפה לחולה מאומת.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
