יונתן זינדל, פלאש 90

משרד הבריאות: מיום ראשון יינתנו חיסונים נגד הקורונה לבני 45 ומעלה
תום אברמסון15.1.21
0
0
0
משרד הבריאות הודיע היום (שישי) כי, החל מיום ראשון יחוסנו נגד נגיף הקורונה מבוטחי קופות החולים מגיל 45 ומעלה.
על פי משרד הבריאות, 169,171 אזרחים כבר התחסנו בארצנו במנה השנייה של חיסוני חברת פייזר.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
