תיעוד מבצעי מד"א

רוכב אופנוע נהרג בתאונת דרכים בדרך יפו בחיפה
תום אברמסון6.1.21
0
0
0
רוכב אופנוע כבן 20 נהרג הלילה (רביעי) לאחר שהתנגש בתחנת אוטובוס, בדרך יפו בחיפה. חובשים ופראמדיקים של מד"א קבעו את מותו.
פאראמדיק מד"א ארי יולס, וחובש בכיר במד"א, עודד גולן: "כשהגענו למקום ראינו שמדובר בתאונה קשה. הזכוכית של תחנת האוטובוס הייתה מנופצת ובסמוך היה אופנוע מעוך, במרחק של כ-10 מטר על שפת המדרכה, שכב צעיר כבן 20 מחוסר הכרה.
הוא סבל מחבלה רב מערכתית קשה והיה ללא נשימה וללא דופק. הענקנו לו טיפול רפואי, העלינו אותו במהירות לניידת טיפול נמרץ, ופינינו אותו בדחיפות תוך פעולות החייאה, לבית החולים, שם נקבע מותו". (צילום: ארכיון)
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
