טוויטר

"הודעה אדומה" לאינטרפול: באיראן קוראים למעצרו של טראמפ באשמת חיסול סולימאני
מישל מחנין5.1.21
0
0
0
לקראת תום כהונתו בסוף החודש הקרוב, באיראן מתחזקים הקולות הקוראים להוציא צו מעצר באמצעות האינטרפול, כנגד נשיא ארה"ב דונלד טראמפ עוד בטרם סיום תפקידו - באשמת "חיסול הגנרל קאסם סולימאני".
הדובר האיראני, גולמהוסין אסמאילי, הודיע במהלך מסיבת עיתונאים שלשום (ראשון) כי איראן ביקשה באופן רשמי מהארגון הבינלאומי לשיטור פלילי (כדרך "הודעה אדומה") לעצור את טראמפ ו-47 גורמים אמריקניים אחרים שזוהו כ"ממלאי תפקיד בחיסולו של הגנרל העליון קאסם סולימאני" בשנה שעברה.
כזכור, ב-3 בינואר 2020 נהרג סולימאני בתקיפה אווירית אמריקנית. מחלקת ההגנה של ארצות הברית הודיעה כי המבצע לחיסולו נערך בהוראתו של הנשיא, דונלד טראמפ, והסבירה שסולימאני תכנן התקפות נוספות על דיפלומטים ואנשי צבא אמריקאים.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
