ויקיפדיה

משרד החוץ: "העשרת אורניום לרמה של 20% היא קו אדום המחייב תגובה נחושה"
אלדר ממן4.1.21
0
0
0
משרד החוץ התייחס היום (שני) להמשך הפרות הסכם הגרעין על ידי איראן לאחר שאיראן הודיעה כי החלה להעשיר אורניום ל-20% במתקן הגרעיני התת קרקעי בפורדו.
ממשרד החוץ נמסר כי "המתקן בפורדו נבנה במטרה להעשיר אורניום עבור נשק גרעיני, כפי שמוכיח ארכיון הגרעין שנחשף, והשימוש בו מעיד בבירור על הכוונות של איראן. פעולה זו צריכה לשמש קריאת השכמה לאלו הדוגלים בגישה פייסנית כלפי איראן".
שר החוץ אשכנזי: ״אני קורא לקהילה הבינלאומית שלא להשלים עם מהלכיה המתריסים של איראן ולראות בצעד זה את הקו האדום המחייב תגובה נחושה ומידית. ישראל לעולם לא תאפשר לאיראן להשיג נשק גרעיני".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
