
הטרור הערבי: נזק לשימשה מאבנים שהשליכו מחבלים לעבר אוטובוס תלמידות סמוך לחוות גלעד
אלדר ממן4.1.21
0
0
0
הטרור הערבי בארצנו נמשך ללא הפסקה. לאחר שאתמול (ראשון) נפצעה יהודיה באורח קשה בפיגוע אבנים, מחבלים ערבים השליכו היום (שני) אבנים לעבר אוטובוס תלמידות בציר גלעד, בין הפניה למוצב הסלע לחוות גלעד.
מהצלה ללא גבולות יו"ש נמסר כי נזק נגרם לשימשת האוטובוס. בנס לא היו נפגעים באירוע.
באירוע נוסף, שארע בשעה האחרונה, מחבלים השליכו אבנים לעבר אוטובוס בכביש גוש עציון-חברון, סמוך לכפר אל ערוב. אין נפגעים ולא נגרם נזק.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
