הדס פרטוש, פלאש 90

הליכוד: "המפגינים מנסים לפרוץ באלימות למעון ראש הממשלה שהביא להם את החיסונים"
מישל מחנין2.1.21
0
0
0
בעקבות מחאת אנרכיסטים שהחלה הערב (מוצ"ש) מול מעון ראש הממשלה בירושלים, כוחות משטרה במקום החלו בפעולות להשבת הסדר.
עד כה עוכבו או נעצרו 8 מהמפגינים, והיתר חוסמים בשעה זו את אחד הרחובות המובילים למעון, כשחלק מהם נושאים לפידים.
מהליכוד נמסר על כך: "בשעה שההורים וסבא וסבתא שלהם מתחסנים, המפגינים מנסים לפרוץ באלימות לתוך מעון ראש הממשלה שהביא להם את החיסונים. אין גבול לאבסורד".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
