0:00 / 0:00
אימו של אהוביה סנדק ז"ל: "המשטרה היא זרוע של האג'נדה שנגד התורה ונגד ארץ ישראל" | צפו
אלדר ממן28.12.20
0
0
0
איילת ואברהם סנדק, הוריו של אהוביה סנדק ז"ל קמו היום מישיבת ה'שבעה' על בנם אשר נהרג שבוע שעבר במהלך מרדף משטרתי אחר רכבם של אהוביה וחבריו, לאחר שניידת המשטרה ניגחה את ריכבם.
איילת, אימו של אהוביה: "זה לקח זמן עד שהבנו שזה מה שקרה, עד שידענו שהוא נהרג. זה היה טפטופים. בן אדם לא מעכל בבת אחת. בתחושה שלי, הבן שלי מת מניגוח של שוטר, זו תמציתה של שנאת חינם. זכינו להציץ לתוך נפש עדינה ומיוחדת. המשטרה היא זרוע של אג'נדה שנגד התורה ונגד ארץ ישראל. אין מלך בישראל".
אברהם, אביו של אהוביה: "היה ילד אנרגטי ושובב, מנהיג – כל הילדים היו סביבו. פורץ דרך".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
