עדינה ולמן, דוברות הכנסת

סער: "יש להגביל את כהונת רה"מ בישראל, זה החוק הראשון שנעביר"
מישל מחנין28.12.20
0
0
0
יו"ר מפלגת "תקווה חדשה", גדעון סער, אמר היום (שני) בכנס של המכון הישראלי לדמוקרטיה בנושא תיקון שיטת הבחירות כי "יש להגביל את כהונת ראש הממשלה בישראל ל-8 שנים - זה יהיה החוק הראשון שנעביר".
לדבריו, צריך להגביל גם את כהונת ראשי הערים לשתי קדנציות, עם אופציה לקדנציה שלישית רק אם ראש העיר מקבל יותר מ-50% מהקולות.
כמו כן, סער הציג שלושה שינויים שהוא דוגל בהם: הגבלת כהונה, בחירה ישירה של חלק מחברי הכנסת והעברת סמכויות מהשלטון המרכזי לשלטון האזורי.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
