משרד הבריאות

שר הבריאות: "ההחלטה האומללה לחדש לימודים בכל הכיתות תאריך את הסגר"
מישל מחנין27.12.20
0
0
0
שר הבריאות יולי אדלשטיין התייחס היום לסגר שהחל הערב (ראשון), וביקר את ההחלטה לחדש את הלימודים בכל הכיתות.
השר אמר: "אנחנו נכנסים לסגר. זה דורש אחריות אישית מכל אחת ואחד מאיתנו. לצערי לא כל אחד נוהג באחריות. ראינו זאת היום בוועדת החינוך של הכנסת, בהחלטה האומללה לחדש את הלימודים בכל הכיתות - דבר שוודאי יאריך את הסגר".
"אבל אני סומך עליכם, אזרחי ישראל. אם כולנו ננהג באחריות נראה את האור הגדול בסוף המגיפה", סיכם אדלשטיין.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
