דוברות הכנסת, עדינה ולמן

אחרי שעזב את יש עתיד: עופר שלח התפטר מהכנסת
אלדר ממן27.12.20
0
0
0
אחרי שמונה שנים בכנסת, ח"כ עופר שלח התפטר היום (ראשון) באופן רשמי מהכנסת.
שלח ניסה לקדם פריימריז על ראשות המפלגת יש עתיד ומשנתקל בסירוב של יו"ר המפלגה לפיד, המכהן בראשות המפלגה ללא להעמיד את עצמו לבחירה מאז הקמת המפלגה ועד היום, החליט שלח על עזיבה והקמת גוף פוליטי חדש.
עופר שלח: "לפני זמן קצר הגשתי ליו״ר הכנסת מכתב התפטרות מהכנסת. לא הייתה לי חובה חוקית להתפטר, אבל זה הדבר הנכון לעשות כשאתה יוצא לדרך חדשה. היו לי בכנסת 8 שנים מרתקות ומלאות עשיה, ואני מצפה לחזור אליה עם עוצמה גדולה לשנות ולהוביל".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
