יונתן סינדל, פלאש 90

מיקי זוהר מתייחס לסגר ומבטיח: "מענה כלכלי נדיב לעסקים הקטנים והגדולים"
אלדר ממן27.12.20
0
0
0
יו"ר הקואליציה, ח"כ מיקי זוהר התייחס היום (ראשון) לסגר השלישי שיחל הערב ב-17:00 והבטיח כי מדובר בסגר האחרון וכי יינתן מענה כלכלי נדיב לעסקים.
ח"כ זוהר אמר כי אנו "רואים את הסוף בקצה המגיפה". לדבריו מדובר ב"סגר האחרון וכי מליונים יקבלו את החיסון נגד קורונה בחודשיים הקרובים".
יו"ר הקואליציה התייחס בנוסף למצוקה הכלכלית של העקסים בעקבות הסגר הנוכחי והסגרים הקודמים והבטיח כי ייתנתן "מענה כלכלי נדיב ונכון לכל העסקים הקטנים והגדולים".
"בזמן שאחרים מדברים באולפנים וכשהשמאל והתקשורת מגוייסים נגדנו, אנחנו עושים הכל בשביל הציבור", הוסיף ח"כ זוהר.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
