אוליביה פיטוסי, פלאש 90

שר הבריאות: 280 אלף התחסנו עד כה נגד קורונה בישראל
אלדר ממן27.12.20
0
0
0
שר הבריאות יולי אדלשטיין הודיע הבוקר (ראשון) כי בתום שבוע למבצע החיסונים נגד קורונה בישראל, ישנם 280 אלף בני אדם שהתחסנו לנגיף, כרבע מתוכם בסוף השבוע האחרון.
השר אדלשטיין:"אנחנו ממשיכים לעלות. מסיימים שבוע ראשון לחיסונים עם מספר לא ייאמן של 280,000 מתחסנים, 68,000 מתוכם בסופ"ש האחרון. ממשיכים לחסן בשבילכם, ממשיכים לשמור על ישראל".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
