ערבים

מרתיח | ערבים השחיתו בפעם השנייה את האנדרטה לזכרו של שולי הר מלך הי"ד
תום אברמסון26.12.20
0
0
0
פרסום ראשון: בפעם השנייה במהלך החודש האחרון, ערבים השחיתו ושרפו במהלך השבת את האנדרטה המוצבת בכביש אלון לזכרו של שולי הר מלך הי"ד מהיישוב חומש, אשר נרצח לפני כ-17 שנה בפיגוע ירי רצחני, כך נודע לחדשות 0404.
כזכור, בתחילת החודש, כוחות הביטחון ביחד עם אנשי המועצה האזורית בנימין, שיקמו את האנדרטה אשר נשרפה על ידי מחבלים ערבים מהכפר אל-מועייר. כאמור, במהלך השבת האנדרטה נשרפה בשנית, דבר שעורר זעם רב. (בתמונה מטה: מחבלים ערבים שורפים את האנדרטה בתחילת החודש).

0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
