
פרסום ראשון | ערבים התפרעו סמוך ליישוב כוכב השחר בבנימין והציתו מגדל מים של חברת מקורות
תום אברמסון25.12.20
0
0
0
התפרעויות הערבים בגיבוי הרשות נמשכות בכל העת ברחבי ארצנו. לחדשות 0404 נודע כי, לפני זמן קצר (שישי) מאות ערבים התפרעו סמוך ליישוב כוכב השחר בבנימין והציתו מגדל מים של חברת מקורות הנמצא במקום.
גורם שהיה נוכח באירוע, אמר לחדשות 0404: "התפרעות הערבים מתבצעת בגיבוי הרשות, היום וואליד עאסף (אחד השרים ברשות הפועל כנגד המתיישבים ביהודה ושומרון) היה במקום ההתפרעות". נזכיר כי סמוך לכוכב השחר נהרג בתחילת השבוע הנער אהוביה סנדק ז"ל, במהלך מרדף משטרתי.

0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
