אוליבייה פיטוסי, פלאש 90

שר הבריאות הנחה לפעול לחסן 24 שעות ביממה כולל בשבת: "אין פיקוח נפש גדול מזה"
אלדר ממן24.12.20
0
0
0
שר הבריאות, יולי אדלשטיין, הנחה את מנכ"ל משרד לפעול לחסן 24 שעות ביממה ובמשך שבעה ימים בשבוע וזאת במטרה להגיע בהקדם ל-100 אלף מתחסנים ביום.
לשכת שר הבריאות: ״מדינת ישראל נמצאת במערכה בריאותית שלא היתה כמותה מאז קום המדינה. בימים האחרונים אותרו מוטציות שמדביקות בקצב מהיר וחריג שטרם פגשנו ואנחנו נמצאים במרדף נגד הזמן. ככל שנחסן יותר אזרחים ובקצב מהיר נחסוך בחיי אדם. לפיכך, שר הבריאות הנחה את מנכ"ל משרדו לפעול למתן חיסונים 24/7, לגייס כח אדם לשם כך, ולהגיע לקצב של יותר מ-100 אלף חיסונים ביום. הקורונה מסכנת את כולנו, החיסונים יצילו את כולנו. אין פיקוח נפש גדול מזה".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
