יונתן סינדל, פלאש 90

ממונה הקורונה אש: "מקווה מאוד שזה הסגר האחרון"
מישל מחנין24.12.20
0
0
0
ממונה הקורונה נחמן אש אמר היום (חמישי) בבית החולים זיו שבצפת כי הסגר עליו הוחלט הינו הכרחי בשל העלייה בתחלואה בנגיף הקורונה.
אש פירט: "היינו חייבים בנקודת הזמן הזאת לעצור עד שהחיסונים יתחילו להשפיע. אנחנו מניחים שעד מרץ-אפריל כשיהיו כמה מיליוני מחוסנים נוכל לצאת מההגבלות.
הסגר הקצר הזה, בין שבועיים לחודש, יוביל אותנו למקום שבו לא יהיו לנו הרבה קורבנות ונוכל להחזיר את המשק לפעילות בהדרגה אחריו. אני מקווה מאוד שזה הסגר האחרון".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
