יוסי אלוני, פלאש 90

משרד הבריאות: "הנדבקים במוטציית הקורונה נדבקו בבריטניה ולא בארץ - כולם בבידוד בית"
תום אברמסון23.12.20
0
0
0
משרד הבריאות עדכן הערב (רביעי) כי, ארבעת הישראלים שנדבקו במוטציית נגיף הקורונה חזרו מבריטניה וכולם נמצאים בבידוד בבית ולא במלונית.
זאת לאחר שתחילה הודיע המשרד כי שלושה מהם נמצאים במלונית, ורביעי כנראה לא שהה בחו"ל. על פי ההודעה, שניים מהם הם אחים קטינים והשלישי אדם חולה ולכן לא יכלו להיכנס למלונית. הרביעי, הוא חולה שהגיע מבריטניה בטרם חלה חובת הבידוד במלונית.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
