פלאש 90

שר הבריאות הורה לבתי החולים להתחיל לחסן כבר בשבוע הבא
אלדר ממן23.12.20
0
0
0
שר הבריאות יולי (יואל) אדלשטיין הנחה את מנכ"ל משרדו פרופ' חזי לוי לפעול לכך שבתי החולים יחסנו את האוכלוסיה, בנוסף לקופות החולים, כבר מהשבוע הבא, זאת כדי להגביר באופן משמעותי את קצב החיסונים בישראל.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
