שמוליק גרוסמן, דוברות הכנסת

מבקר המדינה: "נבדוק את ההתנהלות בנושא חיסוני הקורונה"
מישל מחנין22.12.20
0
0
0
מבקר המדינה ונציב תלונות הציבור, מתניהו אנגלמן, הודיע היום (שלישי) כי במסגרת הביקורות הנערכות בנושא משבר הקורונה, משרדו יבחן את ההתנהלות בניהול נושא החיסונים.
המבקר ציין: "אנחנו נבדוק את נושא החיסונים לנגיף הקורונה במסגרת הביקורות שאנו מבצעים כעת בנושא משבר הקורונה.
כולנו שמחים שיש חיסון, וזה אכן צעד גדול ומשמעותי לקראת יציאה מהמשבר ברמה העולמית.
יחד עם זאת, חשוב לבדוק את הניהול של מבצע החיסונים, את היעילות בו הוא מתנהל, את הזמינות והמענה לאוכלוסייה ואת תפקוד הגופים השונים.
הביקורת תבחן את שלבי התכנית, החל בהיערכות שבוצעה זה מכבר, דרך שלב הקליטה ועד ליישום התכנית בימים אלו".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
