פלאש 90

עקב חשיפה לחולה מאומת: מנכ״ל משרד הבריאות וראש שירותי בריאות הציבור נכנסו לבידוד
תום אברמסון17.12.20
0
0
0
מנכ״ל משרד הבריאות פרופ' חזי לוי, נכנס לבידוד עקב חשיפה לעובד המשרד שהתגלה כחולה בקורונה, כך הודיע הבוקר (חמישי) משרד הבריאות.
מהמשרד נמסר כי, ״החשיפה לעובד ארעה לפני 8 ימים. פרופ׳ לוי נבדק הלילה לקורונה ותוצאת הבדיקה שלילית, חש בטוב וממשיך לנהל את מבצע החיסונים הלאומי מביתו״.
בנוסף, נכנסו לבידוד ד״ר שרון פרייס אלרועי, ראש שירותי הציבור ועובדים נוספים.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
