קובי גדעון, לע"מ

לראשונה מאז הסכם השלום: משלחת ישראלית-אמריקנית תצא למרוקו בשבוע הבא
אלדר ממן15.12.20
0
0
0
משלחת ישראלית-אמריקנית תצא למרוקו בשבוע הבא לראשונה מאז הושג הסכם השלום בין המדינות. ג'ראד קושנר, היועץ הבכיר לנשיא ארצות הברית היוצא טראמפ יעמוד בראש המשלחת.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
