
0:00 / 0:00
לאחר עיכוב בנתב״ג: מטוס לדובאי המריא ללא 50 ישראלים שלא קיבלו ויזה | צפו
מישל מחנין16.12.20
0
0
0
בטיסה של חברת "ישראייר" שהייתה אמורה להמריא מנמל התעופה בן גוריון לדובאי בשעה 07:15 הבוקר (רביעי), חל עיכוב משמעותי בשל בעיית ישראלים ללא ויזה. ממתינים רבים נכחו בנתב"ג, ללא ידיעה אם יטוסו בקרוב ליעד שתכננו להגיע אליו.
בהמשך המריא המטוס ללא 50 מהם - אשר לא קיבלו ויזה. הישראלים הזועמים מתווכחים בשעה זו בעמדות, ודורשים את כספם בחזרה.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
