ויקיפדיה

טרגדיה באסף הרופא: בן 76 ירה למוות באשתו המאושפזת במצב סופני ושם קץ לחייו
מישל מחנין15.12.20
0
0
0
לפני זמן קצר (שלישי) התקבל דיווח במשטרת ישראל מבית חולים אסף הרופא, על אדם שנכנס לביה"ח וירה במטופלת המאושפזת במקום והתאבד. כוחות משטרה הוזעקו מיד למקום.
מהמרכז הרפואי שמיר (אסף הרופא) נמסר כי מדובר בגבר מבוגר כבן 76 שירה למוות באשתו, חולה סופנית שהייתה מאושפזת במצב קשה, וכי לאחר מכן הוא שם קץ לחייו.
עוד נמסר כי "חולה שהיה בחדר הסמוך נשרט ברגלו מקליע שחדר את הקיר. כוחות משטרה הינם בדרכם למקום".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
