דובר צה"ל

פרסום ראשון: מח"ט שומרון נכנס לבידוד - הכניסה לקבר יוסף נדחתה
בועז גולן13.12.20
0
0
0
מפקד חטיבת שומרון נכנס לבידוד וכמוהו כמה קצינים נוספים שנחשפו לחולה קורונה.
ביום רביעי צפויה הייתה להתקיים כניסה לקבר יוסף בשכם, אלא שלחדשות 0404 נודע כי בעקבות כניסתו של המח"ט וקצינים נוספים לבידוד, הוחלט לדחות את הכניסה למועד אחר.
גורם צבאי אישר לחדשות 0404 את הדברים: "הכניסה לקבר יוסף מלווה באופן קבוע ע"י הצבא ומאחר והמח"ט נמצא בבידוד, ראוי ונכון לדחות את הכניסה למועד אחר".
מדובר צה"ל נמסר: "בשל העלייה בהתפשטות נגיף הקורונה בעיר שכם ובשל שיקולים מבצעיים נוספים הוחלט לדחות את כניסת המתפללים לעיר שכם".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
