
רה"מ: בזכות היכולת של קופות החולים נוכל להקדים את מתן החיסונים | צפו
אלדר ממן13.12.20
0
0
0
ראש הממשלה נתניהו התייחס היום (ראשון) במהלך ביקור במתחם "דרייב אין" של קופת החולים מכבי לתחילת מתן החיסונים נגד קורונה ואמר כי בזכות ההעירכות הטובה של קופות החולים בארץ - אנחנו בדרך להקדמת מתן החיסונים.
שר הבריאות אדלשטיין, ביקר יחד עם ראש הממשלה במתחם ושיבח את קופות החולים על היערכותן למבצע החיסונים: "לא חסר שום ציוד ויש היערכות יוצאת מן הכלל של הקופות, אנחנו נלחמים כל העת בפייק ניוז, כל השמועות על חוסר במזרקים או דברים כאלו הם בגדר פייק ניוז, לא חסר שום דבר".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
