עדינה ולמן, דוברות הכנסת

האוזר לסער: "הצלחה גדולה בהמשך הדרך, יש לי תחושה שדרכינו יצטלבו"
מישל מחנין9.12.20
0
0
0
יו"ר ועדת החוץ והביטחון ח"כ צבי האוזר בירך היום (רביעי) בפתח ישיבת הועדה את ח"כ גדעון סער, שהודיע לפני זמן קצר שכפי שהתחייב אמש, יגיש ליו"ר הכנסת הבוקר בשעה 10:30 את התפטרותו מהכנסת ה-23.
ח"כ האוזר אמר: "אנחנו דנים היום בנושא ההתיישבותה צעירה, הסדרת ההתיישבות הצעירה. דיון חשוב, דיון אסטרטגי שהוא חלק מהדיונים שאנו מקיימים פה במאבק על שטחי C.
לפני הדיון החשוב הזה, אני רוצה לאחל לך אדוני יו"ר ועדת המשנה, מזל טוב. את גדעון אני מכיר רק 37 שנים, ואני יכול להעיד שבכל הנוגע להתיישבות ביהודה ושומרון אין עוד חבר בועדה שבקיא באתגרים ההתיישבותיים כמוך. מזל טוב פה מכולנו.
תרשה לי להוסיף גם כחבר. הצלחה גדולה בהמשך הדרך. יש לי יותר מתחושה כי דרכנו יצטלבו בהמשך".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
