יונתן סינדל, פלאש 90

דיווח בארה"ב: ביידן ימנה את הגנרל בדימוס לויד אוסטין לשר ההגנה
תום אברמסון8.12.20
0
0
0
הנשיא הנבחר של ארה"ב ג'ו ביידן, בחר בגנרל בדימוס לויד אוסטין כשר ההגנה הבא שלו - כך דווח הלילה (שלישי) במספר כלי תקשורת במדינה.
אוסטין, אשר יהיה השחור הראשון בתפקיד המרכזי, כיהן בעבר כראש הפיקוד המרכזי של צבא ארה"ב ושימש גם מפקד הכוחות האמריקנים בעיראק.
ביידן צפוי להודיע על ההחלטה רשמית ביום שישי הקרוב.

0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
