0404

קבינט הקורונה אישר: כיתות י'-י"ב בערים ירוקות וצהובות יפתחו החל מיום ראשון הקרוב
תום אברמסון26.11.20
1
0
0
קבינט הקורונה אישר הערב (חמישי) במשאל טלפוני את התקנות לפתיחת כיתות י'-י"ב בערים הירוקות והצהובות, החל מיום ראשון הקרוב.
ממשרד רה"מ ומשרד הבריאות נמסר: "מנהל המחוז רשאי לאשר לבעל מוסד לקיים לימודים של כיתות ז', ח' או ט', במקום לימודי כיתות י', י"א או י"ב, שכבה כנגד שכבה, באותו מוסד או במוסד אחר שמצוי בשטח הרשות. כמו כן, על מורי של"ח לא תחול המגבלה שלפיה כל איש צוות ייפגש עם 3 קבוצות לכל היותר".
1
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
