דוד צישינסקי, תיעוד מבצעי מד״א

מנופאי התחשמל בבני ברק - מצבו בינוני
תום אברמסון26.11.20
0
0
0
מנופאי פגע הבוקר (חמישי) בכבל חשמל והתחשמל, בגובה 4 קומות, ברחוב יונה הנביא בבני ברק.
צוותי מד"א טיפלו ופינו אותו במצב בינוני עם כ-20% כוויות בדרגה ב' ו-ג' לבית החולים שיבא בתל השומר.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
