יובל כהן, 0404

הקורונה בארה״ב | יותר מ-2,400 בני אדם מתו מהנגיף ביממה האחרונה - שיא שלילי של חצי שנה
תום אברמסון26.11.20
1
0
0
יותר מ-2,400 בני אדם מתו כתוצאה מסיבוכי נגיף הקורונה בארה״ב ביממה האחרונה, כך עלה הלילה (חמישי) מנתוני אוניברסיטת ג'ונס הופקינס.
בנוסף נמסר כי, ביממה האחרונה אובחנו כחולים בנגיף כ-200 אלף בני אדם. מפרוץ המגפה מתו במדינה 268,219 חולי קורונה.
1
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
