יונתן סינדל, פלאש 90

מנכ"ל משרד הבריאות: חיסונים ראשונים עשויים להגיע כבר בחודש הבא - לא נכריח אזרחים להתחסן
אלדר ממן25.11.20
0
0
0
מנכ"ל משרד הבריאות, פרופסור חזי לוי, כינס הערב (רביעי) מסיבת עיתונאים והעריך כי ייתכן שיגיעו חיסונים ראשונים כבר בסוף החודש הבא. פרופסור לוי הדגיש כי משרד הבריאות לא מתכנן להכריח אזרחים להתחסן.
מנכ"ל משרד הבריאות הודיע כי בקרוב תחזור לפעול תוכנית הרמזור והוסיף כי "בשבוע הבא נודיע מי יהיו הראשונים לקבל את החיסון לקורונה".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
