מוטי קסטל

הפגנות האנרכיסטים: לראשונה הוגשו שני כתבי אישום נגד מפגינים
מישל מחנין24.11.20
0
0
0
פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (שלישי) לראשונה שני כתבי אישום לבית משפט השלום בעיר, נגד מפגינים מהפגנות האנרכיסטים.
האחד נגד בר בנימין, בגין תקיפת שוטר בנסיבות מחמירות והתקהלות אסורה; והשני נגד גונן בן יצחק, בגין הפרעה לשוטר במילוי תפקידו והתקהלות אסורה במהלך המחאה, סמוך למעון ראש הממשלה ברחוב בלפור.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
