מאת' קיי, ויקיפדיה

קבינט הקורונה אישר פה אחד: יותר נוסעים יוכלו לנסוע באוטובוסים
מישל מחנין23.11.20
0
0
0
קבינט הקורונה אישר פה אחד בדקות אלו, את תקנות התחבורה העדכניות, בהתאם לעמדות המקצועיות של משרדי התחבורה, הבריאות והמל״ל להגדלת אחוזי התפוסה באוטובוסים ל-75%; וזאת כדי לתת מענה לאיזון בין הביקושים לשירותי התחבורה הציבורית לבין שמירה על בריאות הציבור.
התקנות ייכנסו לתוקף תוך יממה ויובאו לאישור וועדת הכלכלה של הכנסת.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
