אוליבייה פיטוסי, פלאש 90

שר החינוך לתלמידי כיתות ז'-י': "לא שכחנו אתכם, אדרוש בקבינט את חזרתכם ללימודים כבר בשבוע הבא"
אלדר ממן23.11.20
0
0
0
שר החינוך, יואב גלנט, פנה בחשבון הטוויטר שלו לתלמידי לתלמידים שלגביהם טרם התקבלה החלטה על חזרה לשגרת לימודים והבטיח להמשיך להיאבק לחזרתם לבית הספר כבר בשבוע הבא.
השר גלנט: "תלמידי כיתות ז׳, ח׳, ט׳, י׳ - לא שכחנו אתכם. הערב אדרוש בקבינט הקורונה להחזיר אתכם לבתי הספר כבר בשבוע הבא - חזרתכם ללימודים עומדת בראש סדר העדיפויות שלי ושל משרד החינוך.
סדר עדיפות לאומי נכון מחייב את חזרת התלמידים לבתי הספר. זהו נושא ערכי וצורך לאומי חיוני".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
