אוליבר פיטוסי, פלאש 90

אחרי פרסום תוצאות הניסוי: נחתם הסכם בין ישראל לאסטרהזניקה לרכישת חיסונים נגד קורונה
אלדר ממן23.11.20
0
0
0
לאחר החתימה עם מודרנה ופייזר, ישראל חתמה היום (שני) על הסכם נוסף לרכישת חיסונים נגד קורונה. ההסכם החדש נחתם עם חברת אסטרהזניקה, עימה הייתה ישראל במגעים מתקדמים בימים האחרונים, ובמסגרתו תרכוש ישראל עשרה מיליון מנות חיסון שיספיקו לחמישה מיליון בני אדם.
רק הבוקר הודיעה החברה הבריטית כי הניסוי שלה בחיסון לקורונה נמצא אפקטיבי ב-90%.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
