יוסי זלינגר, פלאש 90

רה"מ: "ישראל על סף חתימה עם חברת מודרנה על הגדלת כמות החיסונים"
אלדר ממן18.11.20
0
0
0
ראש הממשלה, בנימין נתניהו, אמר הערב (רביעי) כי ישראל נמצאת על סף חתימה עם חברת מודרנה על הגדלת כמות החיסונים שיגיעו ארצה.
רה"מ: "בשורות טובות בחזית הקורונה - שלשום שוחחתי עם מנכ"ל מודרנה סטפן בנסל, אתמול דיברתי עם ד"ר טל זקס, בכיר בחברה, על חתימה על הגדלת מספר המנות שיוקצו לאזרחי ישראל. אני מאמין שאנחנו על סף חתימה. אלה חדשות מצוינות".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
