ויקיפדיה

לראשונה מאז הבחירות לנשיאות: רה"מ שוחח עם ג'ו ביידן, השניים סיכמו להיפגש
אלדר ממן17.11.20
0
0
0
ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שוחח הערב (שלישי) עם הנשיא הנבחר ג'ו ביידן לראשונה מאז הבחירות לנשיאות. בשיחה שהוגדרה על ידי רה"מ כ"חמה", חזר ביידן על מחוייבותו העמוקה למדינת ישראל ולביטחונה.
ראש הממשלה נתניהו אמר שהקשר המיוחד בין ישראל לארה"ב הוא נדבך יסוד בביטחונה של ישראל ובמדיניותה. השניים סיכמו להיפגש בזמן הקרוב כדי לדון בנושאים הרבים שעומדים על הפרק וחזרו והדגישו את הצורך להמשיך לחזק את הברית האיתנה בין ארה"ב לישראל.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
