טוויטר

דיווח בארה"ב: הנשיא טראמפ בחן אפשרות תקיפת מתקני הגרעין באיראן
תום אברמסון17.11.20
0
0
0
"הניו יורק טיימס" דיווח הלילה (שלישי) כי, הנשיא דונלד טראמפ בחן עם בכירים בממשלו את האפשרות לתקוף את מתקני הגרעין באיראן בשבועות הקרובים, לקראת סיום כהונתו.
על פי הפרסום, הבכירים שהשתתפו בדיון, בהם סגן הנשיא מייק פנס ומזכיר המדינה מייק פומפאו, שכנעו את הנשיא שלא לעשות זאת והזהירו כי תקיפה באיראן תסלים לעימות רחב יותר.
בקשתו של טראמפ הגיעה לאחר שדו"ח של פקחי הגרעין של האו"ם הראה כי, איראן העבירה צנטריפוגות מתקדמות מאתר העשרת האורניום הראשי שלה אל מתחת לאדמה, בצעד שמהווה הפרה של הסכם הגרעין בינה לבין המעצמות.
בנוסף, פומפאו אמר בראיון לכלי תקשורת בצרפת: "עדיין ישנה עבודה לעשות כדי שאיראן לא תגרום סבל במזרח התיכון".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
